top of page

Blog

Testing testing!

Hei.

I dag har appen som kommer blitt testet.

Jeg var heldig å fikk en super tester som var dreven i temaet OG som kunne gi konstuktive tilbakemeldinger!

Det er slikt man drømmer om som utvikler av et produkt.

Jeg gleder meg ikke noe mindre til å slippe appen for å si det slik!

Dette er noe jeg tror kan bidra til å hjelpe mange familier med atopi sykdommer!

Jeg har følt et sterkt behov for produktet selv, og jeg er sikker på at dette er det mange andre som har behov for også!

Dette temaet er noe jeg virkelig brenner for, det er derfor det er det så utorlig moro og kunne lage noe som man er stolt over, og som man tror kan bli nyttig for mange.

Nå er det ikke lenge igjen!

Jeg venter nå i spenning, og håper du gjør det samme ;)


Featured Posts
Kom tilbake om en liten stund
Når innlegg er publisert, vil du se dem her.
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page