top of page

Blog

Gründer og småbarnsmor!

Ja, hva skal man si ?!

Man starter dagen med å høre en spinkel stemme som sier " mamma, jeg har egentlig litt vondt i magen."

Jeg tror egentlig at det er fordi han ville ha en kosedag.

Det er utrolig koselig med kosedager, og når man er hjemme så har man jo den muligheten.

Å det er klart at når man har et barn som er sykt, så har de også godt av å få en fridag innimellom hvor de får en pust i bakken.

Men for gründer mammaen så er det ikke alltid det passer så bra.

Telefoner skal tas, ting skal helst ordnes.

Planen om å få gjort litt huslige ting blir lagt litt på hylla.

Telefoner som måååå tas, gjøres med en 5 åring som henger i benet, selvfølgelig spør om alt han ellers ikke får lov til - for muligheten for at svaret som ellers ville vært "nei", på magisk vis vil bli "ja" er stor!

Lansering nærmer seg med stromskritt, spenningen ligger som alle verdens sommerfugler har samlet seg i magen!

Det nærmeste jeg kommer denne følelsen er slik det føltes da man slo opp øynene på selveste julaften som barn.

Mye må ordnes, og her sitter jeg!

Sitter å ser på poden som spiller Wii, mens mor skriver litt på pc samtidig som jeg nikker bekreftende: "Jada, jeg så. Ja, han var skummel".

Mulititasking er bra, men egentlig er man bare alle steder og ingen steder samtidig.

Det er også slitsomt!

Så la oss samle hendene og klappe for alle gründerforeldre som baner seg i vei, med en liten en i benet, data i den ene hånden og mobil i den andre!


Featured Posts
Kom tilbake om en liten stund
Når innlegg er publisert, vil du se dem her.
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page