top of page

Blog

Webinar in the making!

Hei.

Dagen i går, og dagen før der gikk med på å lage webinar!

Det har vært veldig moro.

I går testet jeg den så smått ut med moren min, det var ganske mislykket.

Jeg tror jeg har arvet mine tekniske utfordringer fra henne for å si det slik :)

Men vi hadde det utrolig moro der vi så igjennom webinaret etterpå, for det vi ikke hadde fått med oss var at det faktisk ble tatt opp!

Så alle øye-rullingene mine av den trege mora mi ble godt dokumentert.

I dag skal den testes ut med et litt mer teknisk menneske, som faktisk kan hjelpe meg med det tekniske.

Det blir stas, jeg gleder meg!

Jeg håper vi finner gode løsninger så du får best mulig opplevelse.

Jeg gleder meg til å dele det på torsdag, og håper du vil delta.

Å lage et webinar tok endel mer tid enn det jeg trodde.

Men heldigvis har jeg hatt masse fremføringer på RegIT og det blir tekniske problemer HVER gang, så det er jeg heldigvis blitt ganske god på å takle.

Før fikk jeg nesten hjerteinfarkt hver gang det skjedde, nå gå det mye bedre.

Alle som holder på med tekniske greier, opplever problemer.

Det er en del av gamet, så det handler om å gjøre det beste ut av det :) Å det er jeg faktisk blitt ganske god på.

Så da gjenstår å teste det hele skikkelig i kveld.

Så braker det hele løs på TORSDAG :D

Stas!

Håper vi sees da!

Featured Posts
Kom tilbake om en liten stund
Når innlegg er publisert, vil du se dem her.
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page